piątek, 17 października 2014

Zapiekanka Curry i czwartkowe ważenie .

W tym tygodniu na ważeniu nie najgorzej mi poszło, ale też nie nadzwyczajnie...-1 lbs. Nie jest to nic, ale mogłoby być zawsze lepiej, tym bardziej, że byłam bardzo grzeczna, i trzymałam się limitu synsów. Jednak nie martwię się zbytnio - w końcu spadek to spadek! Widzę przecież jak waga co raz bardziej przypomina tę z przed ciąży.

Dzisiaj na spotkaniu mieliśmy tzw Christmas Party...wiem, tragicznie wcześnie! Ale gra motywacyjna prowadzona przez konsultantke bardzo mi się spodobała. Musieliśmy po prostu napisać jaki prezent chcemy sobie sami sprawić na Święta. A oto mój prezent! 





Bardzo realny zresztą, bo jestem tuż, tuż! Już nawet w niektóre spódnicę się mieszczę, Ale jeansów jeszcze nie zapnę. To zdjęcie ustawiłam sobie jako tapetę w telefonie, aby sobie o tym prezencie/postanowieniu regularnie przypominać :)

W ostatnim tygodniu byłam bardzo leniwa - praktycznie nic nowego nie ugotowałam, tylko sięgałam do mojej bezdennej zamrażalki. Tak więc na obiad mieliśmy spaghetti bolognese, gołąbki, leczo. Oczywiście wszystko bez synsów! Wszystkie te potrawy są bardzo smaczne i niczym nie odbiegają od ich pełnotłuszczowych wersji, jednak po tygodniu takiego jedzenia zawsze mam ochotę wypróbować nowe przepisy. Dlatego dzisiaj zrobię polecany przez wielu Curry Loaf, czyli zapiekankę curry.

Przepis jest bardzo prosty, ale niestety produkty na niego są dostępne tylko w UK. Co ważne, Curry Loaf nie ma synsów, a jemy go na zimno, jako przekąskę, czy jak ja dzisiaj,na kolację z sałatą. 






Curry Loaf / Zapiekanka Curry *


1 puszka Chickpea Dhal (tylko Asda i Tesco są Free) 



1 paczka ryżu smakowego Batchelor's (przyrządzamy go wg przepisu na opakowaniu) 

dodatkowe przyprawy: np łyżeczka wędzonej papryki, lyżeczka kuminu, płatki chilli

4 jajka

Wszystko mieszamy, wkładamy do keksówki wyłożonej papierem do pieczenia lub folią i pieczemy przez 40 -45

minut w 180 stopniach.

* syns - 0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią lub prześlij zapytanie!