sobota, 27 lipca 2013

Let the Fun Begin!

Mój pierwszy oficjalny wpis na 'A Cup of Life'! Tak się cieszę, że w końcu zdecydowałam się rozpocząć moją przygodę! Prowadzenie bloga planowałam już od wielu lat więc moja głowa pęka od pomysłów, porad i doświadczeń którymi chcę się z Wami tu podzielić.

Na moim blogu przede wszystkim planuję dobrze się bawić i mam nadzieję, że do mnie w tej zabawie dołączycie! 'A Cup of Life' jest o codzienności, o radości z rzeczy powszednich i o tym jak zachować równowagę między karierą, domem, małżeństwem i maleńkim dzieckiem . Mój blog jest jednak przede wszystkim o  gotowaniu  i jedzeniu wg zasad diety Slimming World i o zdrowym trybie życia, które są dla mnie bardzo ważne. 

Od zawsze zmagałam sie z własną wagą i ograniczeniami swojego ciała, a Slimming World pozwolił mi nad tym chaosem zapanować. Zapraszam do lektury i mam nadzieję że do mnie dołączycie w walce o zdrowasza i szczuplejszą wersję samych siebie!
Jako, że jedną z idei Slimming World jest twierdzenie, że wszystko jest dla ludzi, pojawią się tutaj również przepisy na kaloryczne i niedietetyczne potrawy. Nie możemy wszakże zrezygnować z wszelkiej przyjemności!

Dzięki, że mnie tutaj odwiedziliście.
Do zobaczenia wkrótce! 

xx

Aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się opinią lub prześlij zapytanie!